2013. márc. 10.

7.rész.



Kicsit késve, ne haragudjatok! :|| Nem volt ötletem,de következőt ígérem hamar hozom:DDD 


A napok leírhatatlanul lassan teltek, de csak vártam. 2 hét telt el azóta, hogy kimondták az ítéletet, én viszont egyre inkább azt hiszem, hogy visszafelé megyünk az időben. Alig tudok mit csinálni. Eleinte azt hittem, hogy csak úgy elmegy az idő, és fel sem tűnik, én pedig már otthon leszek, de ez egyáltalán nem igaz.  Ugyanúgy sokat olvasok, de most a könyvek nem tűnnek érdekesnek. Mindig mikor olvastam a történetet ami benne volt, hirtelen beugrott róla valami, és azon kezdtem el agyalni, és ezt mostanában elég sokszor csinálom.
-          Liam! Jössz kondizni?  kérdezte Jusper, mire eldobtam a könyvet, és siettem utána.
Idő közben csatlakozott hozzánk Ben is, aztán úgy léptünk be az edzőterem ajtaján. Mind a hárman másik irányba indultunk, én pedig  a jól megszokott helyemre mentem. 
Egy óra múlva mindenkit kiküldtek onnan, hogy jöhessen a következő pár ember. Persze már teljesen fáradtan indultunk az udvarra Bennel és Jusperrel.
********************-
A napok a szokásosan teltek. Felkeltünk, fürdés, reggeli, udvar aztán én olvastam a többiek aludtak. Este vacsi,  fürdés, amit mi mindig is kihagytunk, aztán alvás. Így telt minden napunk, egészen addig míg el nem jött a mai. Mikor felkeltem egyből  pakolni kezdtem. Azt a pár ruhát amit be engedtek hozni, azt összeraktam egy kupacba, aztán fogtam a könyves tornyot, és vissza indultam a könyvtárba velük. A nő, aki mindig vigyorgott ezen a napon unott arccal ült a gép előtt, és várta hátha jön valaki társaság. Ez úttal én voltam az. Leadtam a összes könyvet, aztán leültem vele kicsit beszélgetni. Mikor meguntam elköszöntem, és vissza indultam a cellába.  Ott leültem az ágyra és vártam.  Agyam újra kattogni kezdett. Elgondolkoztam az életem nagy kérdésein, amire még mindig nem találtam választ.  Már fél álomba merülve a falnak dőlve ültem az ágyon, mikor megszólalt egy nagyon mély hang.
-          Liam Payne? Itt vagy?
-          Igen? – álltam fel, és a rácshoz mentem.
-          Az igazgató keres.  Gyere velem. – mondta, és elhúzta a rácsot, én pedig szabadon indultam meg  a szokásos irányba.
Beléptem az ajtón, és egyből leültem. Mostanában sokat járok itt, szóval ismerem a járást.
-          Szia!
-          Jó napot! – köszöntem vissza az igazgatónak.
-          Liam...ugyebár holnap fogsz haza menni. – kezdett bele, mire elkalandozott a fantáziám.
Igen, holnap jön el az a nap, mikor haza érhetek. Imádok ebbe még bele gondolni is. Holnap senki és semmi nem ronthatja el a kedvemet.
-          Szóval, akkor kérjük, hogy minden könyvet vigyél vissza, és búcsúzz el még ma este. – mondta, mire én felkaptam a fejemet.
-          Rendben.
-          Na de most nyomás vissza. – mondta, én pedig már ugrottam is, és indultam vissza.
Mikor beléptem  Jusper már benn ült.  Éppen valamit irkált a falra.
-          Szia haver, mit csinálsz? – kérdeztem.
-          Nézd meg te magad. – mondta, mire én oda hajoltam, és egy rajzot láttam a falon.
A rajon egy pálcika ember volt, ruhában, és egy könyvet tartott a kezében.  Előtte volt rács, és az egész alá oda volt írva, hogy „Liam Payne itt járt!”
-          Dejóóó – vigyorogtam – Ezt minek köszönhetem?
-          Örök emlék maradsz. – vigyorgott.
-          Hiányozni fogtok! Minden szombaton bejövök majd, és amint kikerültök beszélünk rendben?
-          Igenis kapitány. – mondta, és a kezét a homlokához emelte.
Megöleltem, aztán leültem én is az ágyra. Emlékezetes marad ez a 6 hónap, amit itt töltöttem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése