2013. ápr. 1.

11.rész

Másnap reggel felkeltem, és eléggé fáradtan, és rossz kedvvel keltem. Össze pakoltam egy bőröndbe, aztán lementem a konyhába reggelizni. Miután végeztem, gyorsan hívtam egy taxit, és sietve még elszaladtam fürdeni. 15 perc múlva a taxi dudált a ház előtt, én pedig bezártam az ajtót, majd beültem a kocsiba. 
Mikor megérkeztem a reptérre, megvettem gyorsan a jegyet, majd felültem a gépre. Szerencsére sikerült kifognom egy olyan időpontot, amire még maradt jegy, és hamarosan indul. 
Elfoglaltam a helyemet, majd előpakoltam a fejhallgatómat, és a telefonomat, és kizártam a külvilágot. Az ablakon kifelé bámultam, aztán egyszer csak felszállt a gép. Nagy vigyorral az arcomon néztem, ahogy eltávolodunk Londontól. Mikor elég magasba kerültünk, kikapcsoltam az övemet, és elszaladtam mosdóba.  Éppen visszafelé sétáltam, amikor megremegett a talaj alattam. Visszarohantam a helyemre, leültem, és elhúztam a függönyt. A felhőktől lefelé haladtunk...
" Kérek mindenkit, ne pánikoljanak, megoldjuk a veszélyt" - mondta be egy férfi hang a hangos bemondóba. 
- Milyen veszély?! - kiáltottam fel, mire mindenki sikítozni kezdett. 
Gyorsan a vezető fülke felé rohantam, ahol a pilóta próbálta felfelé húzni a kormányt, kevés sikerrel. Ijedten néztem amit csinál, majd láttam, hogy közeledünk a földhöz. Egyszer csak becsapódott a gép, és minden elsötétült.....







































Boldog Április elsejét:) Holnap jön új rész! :)

3 megjegyzés:

  1. uristen, nagyon jo!:) csak kar hogy rovid:/ remelem holnap hamar hozod a kovit:D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, de akkor úgy tűnik nem esett le:"DD A rész vége csak egy április 1-ei poén volt:"DD Holnap jön a 11.rész egészben, és poén nélkül :pp

    VálaszTörlés
  3. Te egy idióta állat vagy! Semmi rosszban! Totálissan rám hoztad a frászt! XD

    VálaszTörlés