2013. jan. 31.

1 rész.


És itt az első rész:) Remélem tetszeni fog:DDD 





1.rész.


Utálom, hogy belerángattak ebbe. Utálom, hogy ezt tették velem. Nem szeretnék évekig a sitten rohadni.  Ez az apró részegség, és pár ütős szó, és a srácok már elcsábítanak, és mindenbe bele kevernek. Nem ez volt az első eset.  Eleinte csak pénz bírsággal, és átmeneti fogságban tartottak, de ilyen még sosem történt. Sosem volt, hogy ekkora bűnt követtem volna el. Kisebb dolgokért, nem igazán bűntettek meg, de ezúttal mind az öten túl léptünk a célon. 
Beértem a tárgyaló terembe, ahol már rengetegen voltak. Az én ismerősi és családi körömből nem sokan  jöttek el. Barátaim csak kevesen voltak, mivel úgy gondolták, hogy veszélyes vagyok, a családom pedig magasról tojt a fejemre.  Egyedül Nicolara tudtam számítani, amikor bajban voltam, de ezúttal ő sem jött el. Leültem a helyemre, ahova már sokszor kerültem, és vártam. A bíró nő sehol nem volt még, és az ajtók is sokszor nyíltak ki, és jött be valaki. Csak ültem, gondolkoztam, és meredtem előre. Egyszer egy kezet éreztem a vállamon.  Hátranéztem, és Daniellet, a barátnőmet pillantottam meg.
-          Szia. – mondtam, és lesütött fejjel a földet bámultam.
-          Minden rendben lesz. – mosolygott, majd leült a tanúk székébe.
-          Nagyon remélem. – motyogtam magamban, majd visszaültem az előző helyemre.
Ültem, és csak telt az idő, de esemény még  mindig nem történt.  Hirtelen nyílt az ajtó. A 4 srác lépett be rajta, öltönyben. Eléggé idegesnek tűntek. Leültek Danielle mellé és beszélgettek vele. 10 perc múlva megjelent egy öregedő , ősz hajú nő, és leült a helyére. Ő volt a bírónő. Kopogtatott kettőt  és mindenki elcsendesült.
-          Köszöntöm az itt lévőket.  Mr. Payne. Kérem jöjjön közelebb. – mutatott a vele szemben lévő székre.
Oda sétáltam, majd helyet foglaltam. A bírónő eléggé szúrós tekintettel nézett rám. Azt hitte, hogy nem veszem komolyan.
-          Mondja uram. .. Igaz, amit állítanak? Igaz, hogy azon a bizonyos éjjelen, ittas állapotban betört egy boltba, majd mikor valaki hívta a rendőrséget, ők pedig megérkeztek, tiltakozásból megpróbálta halálra verni az egyik embert? – kérdezte közömbös arc kifejezéssel.
Mindenki feszültem rám szegezte a tekintetét. A srácok és Danielle tekintetéből azt lehetett leolvasni , hogy bíztatnak a hazugságra. Nem tudtam mit mondjak.  Egy ideig csak néztem az összegyűlteket, majd a bírónőre pillantottam.
-          Szóról szóra igaz. – mondtam, majd lehajtottam a fejemet.
-          Tehát nem ellenkezik semmivel? Elfogadja az ítéletet? – kérdezett vissza, mire én bólintottam. – Ez esetben, a büntetés 2 év. Óvadék nincs. – csapott megint egyet a ’kalapáccsal’. –  1 hónapja van, utána börtönbe kell vonulnia.  Élvezzen ki minden időt. A tárgyalást lezártam.  – mondta, majd összeszedte a papírokat, és elindult ki.
Én felálltam a székből, és egyenesen kirohantam  Teremből.   Haza indultam, otthon pedig magamra zártam az ajtómat, és gondolkoztam. Sírtam, nevettem, és szenvedtem. Tudtam, hogy ezt úgysem úszhattam volna meg.
*******************-
1 hónappal később már félig felkészültem az elkövetkező 2 évre. A srácokkal  azóta sem beszéltem. Úgy éreztem, hogy csúnyán cserben hagytak. Harry Louis Zayn és Niall. Ők vettek rá arra, hogy megtegyem azt, amit megtettem. Ők persze egyből leéptek a helyszínről mikor meghallották a zsaruk szirénáját.  Sosem álltak ki mellettem az ilyen helyzetekben.  Daniellel rengeteget találkoztam az elmúlt hónapban. Megbeszéltem vele, hogy ez köztünk így nem fog működni, hogyha én börtönben vagyok.  
Csöngettek. Leszaladtam a lépcsőn, és egyből feltéptem az ajtót, ahol 3 rendőr állt.
-          Mehetünk szépfiú? – kérdezte az egyik.
Bólintottam. Megfogtam az ajtó melletti táskát, majd elindultam velük. Beültünk egy autóba, majd elhajtottunk. A ház ezennel 2 évig üresen  fog állni. Néztem, ahogy távolodunk, és szépen lassan a börtön irányába fordultunk. húsz perccel később már láttam hogy egy hatalmas épület felé megyünk. „ Angliai Férfi Fegyház”.  Megállt a kocsi,  a rendőrök pedig egy bilincset raktak a karomra, majd úgy tuszkoltak be az ajtón. Remek. 2 évig viszlát külvilág....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése